Vatandaş Memnuniyeti Politikamız
T.C.
OSMANGAZİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI
VATANDAŞ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ
Yasal mevzuat, yükümlülükler doğrultusunda ve bürokrasiden arındırılmış vatandaş odaklı demokratik, şeffaf ve katılımcı belediyecilik anlayışı ile hizmet veren Osmangazi Belediyesi;
- Vatandaşların belediye hizmetlerinden haberdar olma, alınan karara katılma, hizmet etkinliği ve verimliliğini arttırma amacı ile kurum ve halk arasında düzenli iletişim mekanizması oluşturmayı,
- Teknolojik gelişmeleri takip eden ve sürekli iyileştirme yoluyla vatandaş ve paydaşların beklentilerini, şikâyet ve önerilerini, memnuniyetlerini iletebileceği, günümüzün gerektirdiği yeni iletişim olanakları ve karşılıklı etkileşim kanalları oluşturmayı,
- Vatandaşların, belediye hizmetleri, sorumlulukları çerçevesindeki her türlü istek, şikâyet, önerilerini -gizlilik, şeffaflık, objektiflik, erişebilirlik, hesap verilebilirlik kriterlerini göz önünde bulundurarak- en kısa sürede değerlendirip beklentilerine süratle cevap verebilmeyi,
- Vatandaşlardan aldığı geri bildirimleri düzenli aralıklarla raporlayarak analiz etmeyi ve sürekli iyileştirme prensibiyle çözüm odaklı bir hizmet sunmayı taahhüt ve ilan eder.
Bu politikanın sürdürülmesi, öncelikle Osmangazi Belediyesi Üst Yönetimi ve belediye faaliyetleri kapsamında görev alan herkesin sorumluluğundadır.
- Bursa'nın Kalbi
Herkese Ulaşan, Herkesin Ulaşabildiği Belediye
Bizi arayın
444 16 01Adresimiz
Santral Garaj Mah Ulubatlı Hasan Blv. No:10 16140 Osmangazi BURSA